Monday, September 7, 2015

შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები

                                                                                                                                                                                                                         უცხ.დ.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           სვამს/პასუხობს კითხვებს მისთვის ნაცნობ თემის გარშემო (მაგ., სტუმრად ქალაქში/სოფელში, ჩემი ეზო/სახლი, ოჯახი/მეგობრები, საყვარელი საქმიანობა/გართობა და სხვა);
·           პასუხობს ნასწავლი ტექსტის შინაარსის გარშემო დასმულ კითხვებს;
·           გამოთქვამს დამოკიდებულებას გარკვეულ საკითხთან დაკავშირებით, მოჰყავს მაგალითები პირადი გამოცდილებიდან;
·           გამოხატავს ემოცის, განწყობს, სურვილს;
·           მონაწილეობს სიმულაციურ სიტუაციაში (მაგ., ტელეფონით შეხვედრის დანიშვნა; კაფეში; მოწმეების გამოკითხვა და სხვა).                                                   

No comments:

Post a Comment